Hej alle sammen! Glædelig søndag. Jeg synes virkelig, at denne weekend er gået hurtigt. Men i dag vil jeg tale om noget, der hedder en kundetilfredsundersøgelse. Læs med.
Læs med hvis du har brug for en kundetilfredshedsundersøgelse
Ved du hvad en kundetilfredshedsundersøgelse er? Hvis ikke, så er du kommet til det rette sted i dag. Det skal nemlig handle om kundetilfredshedsundersøgelse i dag her på bloggen, samt hvad det er og hvordan man får sådan en lavet. Det gør man hos en virksomhed, som lever af at sende Mystery Shoppers us i butikker og tjekke service, rengøring m.m. På den måde kan man være 100 % sikker på, hvordan ens kunder har det i butikken. Det er jo ikke altid, at man lige kan følge helt med i det, men det er samtidig noget, som er MEGA vigtigt. Så hvad er det præcis, at sådan en undersøgelse gør for en butik? En kundetilfredshedsundersøgelse er en undersøgelse af din forretnings tilstand rent servicemæssigt er aldrig en dårlig idé at få foretaget, fordi du på den måde opretholder den gode service og indtjening. Læs mere nedenfor omkring hvordan man finder den helt rigtige virksomhed til at foretage denne undersøgelse.
Jeg har en anbefaling klar
Grunden til, at jeg skriver denne blogpost i dag er fordi jeg har en anbefaling i ærmet til jer alle sammen. Der er nemlig en virksomhed, som er virkelig dygtige til at lave kundetilfredshedsundersøgelse for mange forskellige slags virksomheder. Det er ret vigtigt, når du får lavet et kundetilfredshedsundersøgelse, at du bagefter får den gennemgået med den virksomhed, som har lavet den, så I sammen kan tale om alle detaljerne. Alle detaljerne vil nemlig fortælle dig, hvad der skal ændres på og forbedres. Hvilke områder er I rigtig gode til og hvilke områder skal I oppe jer på. Den virksomhed, som jeg taler om i dag, kan man være 100% sikker på, at det er en god undersøgelse, som man kan bruge til noget. Men hvordan foregår det? Når virksomheden laver denne kundetilfredshedsundersøgelse, kan de enten sende en mystery-shopper ud til din forretning eller det kan være, at der kommer en person ud og står foran jeres forretning, og stiller spørgsmål til kunderne. Måske har du oplevet det før? Det er begge ting, som er super effektive. Hvis det er en kundeserviceafdeling i en virksomhed, som skal tjekkes, så kan dette også foregå via telefonopkald eller email.
Læs også mere her.